کد مطلب: ۲۳۸۷۷۱
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
ذخایر نفتی اثبات شده آمریکا در سال گذشته ۸.۴ میلیارد بشکه کاهش یافت.

به گزارش مجله خبری نگار، به نقل از راشاتودی، اداره اطلاعات انرژی آمریکا امروز گزارش داد ذخایر نفتی اثبات شده در آمریکا ۱۹ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ کاهش یافته و از رقم ۴۴.۲ میلیارد به ۳۵.۸ میلیارد بشکه کاهش یافته است.

جدیدترین آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا حاکی از این است که در سال ۲۰۲۰ تنها سه میلیارد بشکه نفت خام در آمریکا کشف شده و ۳.۸ میلیارد بشکه از از نفت خام تولیدی استفاده شده است.

آمار‌های پیشین اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد که کاهش ۸.۴ میلیارد بشکه بزرگترین کاهش ذخایر نفتی اثبات شده از ۲۰۱۰ تا کنون است.

در یک دهه گذشته تنها در سال ۲۰۱۵ ذخایر نفتی اثبات شده آمریکا کاهش یافته بود.

بر اساس این گزارش یکی از مهمترین دلایلی که برای کاهش ذخایر اثبات شده نفت آمریکا در سال ۲۰۲۰ می‌توان گفت، افزایش بسیار اندک کشفیات جدید ذخایر نفت آمریکا است.

در سال ۲۰۲۰ تنها سه میلیارد بشکه نفت خام در آمریکا کشف شده که کمتر از نصف میزانی است که در سال‌های ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ کشف شده بود البته اداره اطلاعات انرژی آمریکا همه گیری کرونا را به عنوان عامل اصلی کاهش ذخایر نفتی اثبات شده آمریکا عنوان کرده و محدودیت‌های مسافرتی و کاهش تقاضا برای سوخت هم به این مسئله دامن زده است.

بر اساس اداره اطلاعات انرژی آمریکا بله اپراتور‌ها عملیات حفاری و توسعه را هم به تعویق انداخته اند این گزارش حاکی است که ایالات تگزاس آمریکا که بزرگترین حجم ذخایر نفتی اثبات شده و میعانات گازی را داشت بیشترین کاهش ذخایر را تجربه کرده است.

برچسب ها: نفت امریکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر