کد مطلب: ۲۳۸۵۷۹
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰
به هوابرخاستن قلعه بادی منجر به کشته شدن دو کودک در اسپانیا شد.

به گزارش مجله خبری نگار، دومین کودک نیز در حادثه قلعه بادی در اسپانیا جان خود را از دست داد. مقامات تالار شهر میسلاتا در نزدیکی شهر ساحلی والنسیا مرگ یک دختر ۴ ساله را که در بیمارستان در جدال با مرگ بود تایید کردند. مرگ این کودک پس از مرگ یک دختر ۸ ساله در بیمارستان لا فه والنسیا که روز چهارشنبه اعلام شد خبرساز می‌شود. هر دو قربانی در حادثه به هوا برخاستن قلعه بادی بر اثر وزش باد دچار جراحت شدید شده بودند که به بیمارستان منتقل شدند.

مرگ قربانی دوم پس از اصابت سرش به بتون که روی آن فرود آمده بود رقم خورد. مقامات تالار شهر میسلاتا با تایید مرگ کودک دوم در بیانیه‌ای اعلام کردند: «به شکلی غمبار دختر دوم نیز که پس از حادثه قلعه بادی شدیدا مجروح شده و در بیمارستان بستری شده بود درگذشت. ما تا نیمه شب چهارشنبه عزای عمومی اعلام می‌کنیم و تما برنامه‌های تلار شهر را به حالت تعویق در خواهیم آورد.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این قلعه بادی تنها به یک درخت، یک تیر چراغ برق و نیمکت بسته شده بود و با وزش بادی که ۴۴ مایل بر ساعت سرعت داشت به هوا برخاست. در این رابطه صاحب قلعه بادی که «تونی ال ترِموتو» اعلام شده تحت بازجویی پلیس قرار گرفته است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی اسپانیا در این باره ادامه دارد.

به هوابرخاستن قلعه بادی فاجعه آفرید

به هوابرخاستن قلعه بادی فاجعه آفرید

به هوابرخاستن قلعه بادی فاجعه آفرید

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر